Mówimy bez krtani



Autor Wątek: Plastry Provox  (Przeczytany 2023 razy)

Offline Studentka logopedii

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Pacjent
    • Zobacz profil
  • Profil: Logopeda
Plastry Provox
« dnia: Grudnia 08, 2022, 17:48:32 »
Dzień dobry.

Jestem studentką logopedii klinicznej i bardzo interesuje mnie rehabilitacja pacjentów po laryngektomii. Na razie uczę się podstaw, jeśli chodzi o praktyczny aspekt życia pacjentów.

Chciałabym Państwa zapytać o stosowanie plastrów Provox bądź innych, uszczelniających stomę. Jaki mają Państwo do nich stosunek? W jakich sytuacjach ich używacie, po co i jakie to przynosi korzyści? Sama firma ATOS oczywiście bardzo je reklamuje, natomiast chciałabym to zweryfikować z rzeczywistością i praktyką :)

Ponadto chciałabym zapytać, jakie mają Państwo doświadczenia ze wzmożoną produkcją wydzieliny po operacji. Jak długo to trwało, czy kiedyś się zmniejszyła?

Serdecznie pozdrawiam

Offline 2You

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 88
  • Reputacja +0/-0
  • Pacjent
    • Zobacz profil
  • Profil: Pacjent
Odp: Plastry Provox
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 09, 2022, 02:12:00 »
Hej Jagoda
Witaj na forum
Bardzo dobrze trafiłaś. W krótce otrzymasz od nas informacje w temacie, który Cię interesuje.
Nie obawiaj się pytać. Fajnie że nie obawiałaś sę zwrócić do źródła  dostrzegając wagę weryfikacji teorii z praktyką. To dobrze rokuje :)
Pozdrawiam
wojtek
PS Tutaj wszyscy jestesmy po imieniu

Offline 2You

  • Moderator Globalny
  • Użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 88
  • Reputacja +0/-0
  • Pacjent
    • Zobacz profil
  • Profil: Pacjent
Odp: Plastry Provox
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 10, 2022, 03:34:44 »
Dzień dobry  Jagodo
Poniżej przesyłam Ci odpowiedź na Twoje zapytanie.  Nie czułem się  na tyle kompetentny aby zająć wiarygodne stanowisko w tej sprawie.          Więc poprosiłem o pomoc Mariana Nowaka: