Mówimy bez krtani



Autor Wątek: Szanowni Państwo proszę o pomoc w pracy magisterskiej  (Przeczytany 1334 razy)

Offline Sara.swiatczak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
    • Zobacz profil
  • Profil: Inne
Szanowni Państwo proszę o pomoc w pracy magisterskiej
« dnia: Kwietnia 15, 2020, 10:48:40 »
Szanowni Państwo,
Jestem studentką 2 roku studiów magisterskich na kierunku pielęgniarstwo. W związku z pracą magisterską pt. "Ocena jakości życia pacjenta laryngektomowanego" prowadzę badania dotyczące tego tematu. Bylabym ogromnie wdzięczna, gdybyście pomogli mi w rozpowszechnieniu wśród osób po odbytej laryngektomii poniższej ankiety. Ze względu na panującą pandemie mam ograniczony dostęp do osób po usunieciu krtani, stąd moja próba kontaktu z Państwem poprzez drogę wirtualną. Zachęcam każdego, kto jest po zabiegu usunięcia krtani do udzielenia odpowiedzi w badaniu.  :)
Pragnę dodać, że od 2018 roku pracuje w zawodzie na Oddziale Onkologii Laryngologicznej w Poznaniu, dlatego tym bardziej zależy mi na zrozumieniu potrzeb osób laryngektomowanych. Dołączam poniżej link do w pełni anonimowej ankiety. Badania będą wykorzystane tylko i wyłącznie w mojej pracy magisterskiej.
Z góry dziękuję za pomoc :).

Z wyrazami szacunku,
Sara Świątczak.

Ankieta :
https://www.survio.com/survey/d/D4X9O8F4P8W9S8R9K?fbclid=IwAR0mBZCN2iRPHnNuWlKrjNn-_SlwCz66xXevindwwjlCF7CcTVaOTgZKutg

Offline Marzena

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 349
  • Reputacja +41/-2
  • Laryngektomia całkowita
    • Zobacz profil
  • Profil: Pacjent
Odp: Szanowni Państwo proszę o pomoc w pracy magisterskiej
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 15, 2020, 17:58:34 »
Dzień dobry Pani Saro,
Oczywiście postaramy się pomóc Pani w zdobyciu materiału do pracy magisterskiej.
 Ja już wypełniłam ankietę i przesłałam, zajęło mi to tylko kilka minut.
 Ankieta jest przejrzysta i przyjazna. Myślę, że inni forumowicze również ją wypełnią.